tisdag 27 juli 2010

...

varför är inte den andra som han och varför är inte han som den andre...????

jag blir skogstokig på detta varför kan de helt enkelt inte bara bli en person???

så åtminstone jag får vad jag vill...

nu vet jag i alla fall att trots att jag "gått vidare" och inte känner samma sak längre,men långt där inne älskar jag honom fortfarande och för alltid...

och jag bara vet att han kan inte älska denna brud han har, annars skulle han inte göra så mot henne...
vilken vettig kille skulle göra så mot tjejen han älskar annars???

okej, jag kanske är svag men det va länge sen detta återfall inföll sig och jag har i alla fall fått svar på min stora fråga...

jag klarar mig utan honom i vardagen men samtidigt är jag så ensam utan honom...

detta är en evig cirkel som aldrig kommer ta slut, men de värsta känslor är ändå över men han skulle inte göra så mot mig om han inte brydde sig... eller???

nej det kan bara inte vara sant...

åter igen kan jag inte bestämma mig om jag ska lyssna på hjärnan eller hjärtat, och egentligen säger de mig samma sak...

det är bara min fantasi som spelar mig några spratt...
bara önsketänkande för hela slanten...

och jag vet att det finns en annan men jag mår inte dåligt för de, jag bryr mig inte ens och jag borde göra det, jag borde tycka synd om henne för det kunde lika gärna varit jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar