lördag 23 april 2011

Semester på Mallorca :)

Nu har jag varit på Mallorca i nästan 2 dagar och det är så skönt att byta miljö ibland och jag har faktiskt inte gjort så mycket och speciellt inte idag :)
det är kul att träffa Sofie så vi tar det väldigt lugnt och idag är det ju påsk afton så det blir en svensk påsk middag med henne och hennes sambo Micael :) att vara i deras lägenhet känns som en blandning utav Sverige och Spanien och man känner sig så hemma här... så idag blir det en lugn och härlig dag, dock har vädret varit lite upp och ner det har regnat på förmiddagarna här där lägenheten ligger och sen har det varit sol men mycket blåst :( men det har varit fint typ hela tiden där M jobbar och det är precis vid stranden... så imon kanske det blir en sväng till stranden så man får lite färg :) Vill ju vara brun tills jag kommer tillbaka till Sverige ju i maj... är ju inte så lång tid kvar :S

Igår va Sofie och jag ute och gick längs vattnet på en strand, ja det finns ju ganska många då det är en ö vi talar om :) och vi tog en massa fina bilder både på omgivningen och på Sofie och hennes söta bebis mage :) så kul med en liten bebeis :) blir så lycklig bara utav att tänka på det så nästa bebis SKA vara min :) haha om jag får som jag vill i alla fall :)

men nu är de hemma så nu blir det mat och en mycket trevlig påsk afton :) har nog inte firat påsk sen jag flyttade hit... så blir lite ovanligt måste jag säga men trevligt sällskap är aldrig fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar