tisdag 5 april 2011

en vanlig måndag :)

300:e inlägget och det skrivs med sugar på magen och i en aning snurrigt tillstånd :)

med ny färgat hår blev det snygga hög klackade skor och platt fönat hår bar det av till Sugar för en drink med bästaste Ida, dock blev det två drinkar och det va skönt att komma dit igen, va ett tag sen man va där.
Dock fick jag mig en överraskning utav den DÄR bruden som jag inte ska lägga ner tid på... men hon va där men när jag träffade A så va han först väldigt vanlig, med vanliga pussar på kinderna, dock vet jag inte riktigt vad jag känner längre...

efter några trevliga konstaterande att min handgranat va där, dock utan framgång :( så va det ändå en helt underbar kväll som jag inte ville skulle ta slut men på vägen hem åkte skorna av då jag fick fruktansvärt ont på i stort sätt alla tår men värst va stortårna och inte allra minst den högra som imon får ha plåster på dig till jobbet :) och det va inte skönt att tvätta dem sen men de blev rena igen efter den hala blöta vägen hem :) men en annorlunda och troligtvis den första gången jag går barfota hem sedan jag flyttade hit :) någon gång ska ju alltid vara den första :)

inte nog med att det va halt ute och jag hade redan känningar i mina vader så va jag lite vinglig under vägen hem och även inne i lägenheten efter att jag kommit in och hunnit gå på toa så va allt vingligt och här där jag sitter nu så är det inte direkt 100% utan det är lite berusat :)

tur att man vet när man ska gå hem och sluta dricka men någon gång ska väl Ida få se att även jag kan blir full och påverkad ;) och inte någ med att huvudet på verkar utan nu känns det även en aning konstigt i mina ben som om de är tunga men samtidigt gjorda utav gelé.. definitivt dags att sova...

jag gav Ida ett litet mission som jag vet att "Ida fixar" ska klara av :) men får nog vänta tills på onsdag för middag för att vet svaret för då blir det en frukost fika innan vi ska till våra jobb :)

och det va nog tur att Ida va trött idag för så blev det inte mer alkohol med tanke på hur jag reagerade på dagen intag utav alkohol :) nu blir det sängen för att stiga upp tidigt imon för att ev ta mig till posten innan jobbet :) vilket jag sagt i flera, flera veckor nu...

2 kommentarer:

  1. Det var ett snurrigt inlägg, och du som brukar kommentera mig när jag har druckit vin eller inte...Skärp dig lillasyster :))

    Kram, ha en bra dag....

    SvaraRadera
  2. läste precis igenom inlägget och håller med det va verkligen snurrigt men det va ju i de tillståndet jag va när jag skrev det så det är smällar man få ta :)

    SvaraRadera