måndag 18 april 2011

sicken helg

och fort har den gått också... det är redan söndag natt eller ska man säga måndag morgon?
under denna helg har jag kommit fram till en hel den saker och en sak är att detta va min näst sista söndag i Barcelona innan flytten till Sverige går, vilket gjorde att jag fick med mig 2 super duper trötta tjeter till Sugar för en drink eller två, ja det blev 2 för mig, 1 clara för Ida och en alkoholfri mojito för J.J, men kul hade vi :) eller jag hade i alla fall trevliigt men det har jag ju alltid på Sugar :) för Krizo får jag inte åka, det tillåter inte han :)

denna helgen har bjudit på många höjd punkter men också en del svackor som kunde resulterat i många tårar om jag inte kämpat emot... men höjd punkterna är de bästa, på fredagen va det en ganska chill kväll som råkade sluta i att jag fick Mr A :) vilket inte alls va planerat men alltid lika trevligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar