torsdag 14 april 2011

mat och bak dag :)

Frukost: tacopaj
Lunch: omelett, kokt blomkål, keso, avokado och några strimlor kött
Middag: ugnsstekt kött, sås, kokta morötter och potatis

detta är min matsedel idag, inget som indikerar på ett normalt liv men så blir det när jobbet tar över ens frukostraster så det blir lunch direkt, dock en väldigt tidig en, 10:30

denna veckan hade jag tänkt cykla från jobbet och sola en massa nu när värmen hade kommit men så blev det inte :( varit sjukt trött hela veckan och i måndags berodde det på att jag var ute på söndagen, så då blev det lite siesta i sängen på eftermiddagen orkade bara inte var ute och på tisdagen blev siestan i solen på terrassen och det medförde att jag glömde mitt kött i ugnen i 1½ timme men det blev sjukt gott så det gjorde absolut inget :)

sen började det dåliga vädret, eller inte dåligt väder men inte strålande sol i alla fall så igår blev det lite rensning bland smink, smycken och hår grejer och idag har det stått mat och bak på schemat :)

har gjort en typ utav kladdkaka med härlig fudge topping på till J.J så hoppas att hon blir nöjd med den samt att jag funderar på att göra ett litet experiment till ikväll för jag hoppas att Ida kommer hit en liten stund efter hennes jobb :) va så länge sen vi sågs...

ja just det, igår eller nej i tisdags så ansökte jag till 8 olika kurser och program hemma i kalmar trakten och det är speciellt en kurs som jag vill gå på som är i växjö så hoppas verkligen att jag kommer in på den.

n ä nu ska jag gå och göra mina muffinpuffins :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar