söndag 13 februari 2011

Okey...

I know that is not the best of times but I'm doing it any way...

This night has been great :) but one thing that I'm thinking about is that i spent 20€ and i think that is much but if you compare it to Sweden it's nothing at all on a night out. 20€ can be just the entrance or 1½ drink :) and I got so much more :) and tomorrow I will get even more :)

Idag har varit en helt otrolig dag, med mycket chill men nu i kväll blev det allt annat än chill kan jag säga... även om vi va sega på att göra oss klara så kom det över lite folk och vi drack vin, cava och min special drink som alltid går hem :)

hade väldigt trevlig med en massa prat om allt mellan himmel och jord, vilket även gjorde att jag fick veta något som gjorde mig sjukt förvånad och så även bevisar att man aldrig ska lita på något annan än sig själv... men som jag på sista tiden sagt väldigt ofta är att det är morgondagens problem... visserligen är det redan morgondagen men får ta tag i det efter att jag sovit lite eller lite längre fram.. det är konstigt men just nu när jag redan har mycket att tänka på så tycks det bara bli mer och mer som jag måste ta tag i och detta gör att jag inte orkar ta tag i något över huvud taget... men när Ida åkt hem på måndag ska jag sova och sen ta tag i allt som är viktigt...

nu är det ju inte så att jag vill att Ida ska åka hem för jag verkligen älskar att ha henne här på alla möjliga sätt, samt att jag kanske har varit lite kvick och så mot henne men det är ett tecken på att jag verkligen tycker om henne och att hon mer eller mindre nu är en i familjen :)

idag fick jag även veta från flera personer än bara Ida att jag har förändrats sen jag slutade på transcom och började på One Contact och då menar jag inte dialekten för den har jag haft en tendens att anpassa hela tiden efetr de jag jobbar med utan nu hr jag även förändrats och enligt dem blivit en bitch... vilket för mig är väldigt stor skillnad mot vad jag i vanliga fall ser mig själv som...

visst kan jag hålla med om att jag kanske anammat lite olika uttryck men inte så mycket annat men självklart är det ju andra ser på mig som är det verkliga och det som verkligen spelar roll, för eftersom de alltid tyckt att jag varit snäll, glad och vänlig och nu blivit vitsig och kvick, visst finns allt det andra kvar men det har blivit som en krydda på mitt vanliga liv...

men jag kanske inte borde ta detta nu för jag kommer bara sitta här och älta det fram och tillbaka när jag egentligen borde sova... klockan är strax 3 och jag har nog varit hemma i 1½ timme snart och känner mig fortfarande lika full som när jag kom hem trots att jag ätit och kollat CSI New York :)

Igår när vi kom hem vilket också va mitt i natten efter att vi haft en mysig tjej kväll för att fira min födelsedag :) så vill jag inget mer än att skriva blogg men Ida avrådde mig från det och idag förstår jag henne då jag bara pladdrar på om ingenting alls... men det jag verkligen ville skriva om va hur fruktansvärt arg jag hade varit under kvällen på en viss Mr A som tydligen behagar att vara i Marocko när jag fyller år och idag fick jag veta att han ska vara där i en månad...

Gud va jag svor på honom igår men samtidgt fanns det massor att vara glad för, även om inget speciellt hände så vadet en fruktansvärt lyckad kväll måste jag säga, samt att vid vissa tillfällen hade jag huvudet på helt andra håll än här ner i Barcelona då jag tänkte på de som inte kunde medverka för att göra den kväll helt perfekt... och som det ser ut nu kommer vissa att få fira min födelsedag även i sommar men det tar vi mer om längre fram...

nu ska jag nog ta och lägga mig och gosa med världens bästa Sugar! och så hoppas vi på att man mår så pass bra så man kommer ut vid relativt bra tid imon så man kan njuta utav dagen för nästa vecka blir det kvälls pass på jobbet...

ja just det... gjorde ju även ett prov på jobbet igår då vi haft Bredbands support utbildning hela veckan och jag fick bäst resultat i "klassen" med 81,16% vilket jag är sjukt nöjd med:) så det va en riktigt bra födelsedag jag fick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar