söndag 6 februari 2011

Ljuvliga söndag :)

efter ca 5 timmars sömn är jag på underbart humör och har nog aldrig varit så här pigg och haft så mycket energi som idag :) har precis fått i mig en härlig spansk frukost bestående utav kaffe, croissanter med ost och skinka samt ett glas chokladmjölk :)

idag har jag redan hunnit dansa runt som en toka med Shakira på högsta volym :) städat halva rummet och fått bort grejer som inte ska vara där så man kan få ordning på sitt liv igen :) jag har startat en maskin tvätt som borde vara klar snart tycker jag men det får allt bli en promenad innan den åker ut på tork :) om nu bara Ida orkar ta sig upp ur sin bakfylle dvala.. :)

igår hade jag jätte kul... vi va ute och drack på Sugar som vanligt :) mitt älskade ställe där jag skulle kunna vara hela tiden och för alltid! Sofie och Silvio kom dit vilket va väldigt kul då det va evigheter sen jag va ute med dem :) vi skulle gått till Otto Zuts men det blev inte så utan jag lovade Ida att det blir nästa lördag, hon måste ju dit innan hon åker hem igen så helt enkelt bara för mig att följa med :) på Sugar träffade jag som vanligt en massa trevliga människor och vissa som man hoppas på att få se eller höra ifrån igen :)

just nu spelas Memories med David Guetta på högsta volym och jag skulle inte säga nej för att gå ut och festa just nu!!! :) ja jag vet att jag är galen men jag har nog fått igång party venen igen :) det är ju så sjukt roligt men igår kväll i slutet utav natten va jag på skit dåligt humör men så kan det bli ibland men det va för att jag fått ett x antal armbågar i huvudet och i nacken och trots att det fanns gott om plats så skulle alla knuffas på mig.. men man får väl ta sådana saker när man är på en nattklubb som Boulevard :) men det är sjukt kul där och jag väntar på att ett "Ruben-moment" ska inträffa men det kan jag nog drömma om :)

nu har Ida kommit upp så får nog klä om innan hon ångrar sig och kryper tillbaka till sin dvala men nu åker visst lite smink på med så hon är nog på G hon också snart :)

jag får nog ta och fortsätta mitt berättande efter vår promenad samt att kameran ska med så det kanske blir lite bilder :)

ha en helt underbar dag för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar