torsdag 17 februari 2011

en bra dag

i alla fall än så länge, just nu sitter jag och limmar och putsar mina skor med handsprit och fina blir de :) men kanske inte rätt dag då det regnar ute och jag lär nog bli blöt om fötterna men en förbättring har det blivit i alla fall.. tror nog att jag måste införskaffa ett på nya skor som jag kan ha när det regnar och som är snygga och bra att gå i... hmm undra vart jag ska hitta sådana...
om en timme ska jag ta och bege mig mot jobbet för ett kvälls pass, vilket inte riktigt är så kul... men ett måste, men för att börja 15 är det en bra dag, de andra dagarna denna veckan har varit hemska och då har jag börjat på lite olika tider, men jag har varit död! skulle kunna somna på metron till jobbet, men känner mig faktiskt pigg idag, trots att det va jobbigt att stiga upp vilket det alltid är när jag jobbar eftermiddag... sover allt mellan 9-11 timmar per natt och är ändå sjukt trött hela dagen, vilket betyder att jag sover för mycket.

inte nog med detta så är jag sjuk fortfarande fast nu är det hosta som fan och lite täppt i näsan och inte blir det bättre utav att det regnar ute och det blir riktigt kyligt inne i lägenheten och speciellt mitt rum. Jag är väldigt väder känslig så när det blir kyligare så märker jag det med en gång. Så nu hostar jag lungorna ur mig på jobbet och hemma och har huvudvärk till och från hela tiden och förra veckan va då inte bättre den då jag verkligen va sjuk men va ändå på jobbet för vi hade utbildning men det gick bra och jag överlevde :)

dags för en kopp te till och sen ett litet ryck så jag kan dra mig till jobbet för en kvälls arbete med massa samtal ang folks bredband... vi får se hur det slutar för ibland känns det som om jag inte har en aning om vad jag ska göra, men det löser sig alltid... har dock en kund jag måste ringa idag som inte alls kommer vara glad men ja ja jag gör mitt bästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar