fredag 25 februari 2011

mycket märkligt

vid två tillfällen denna vecka eller ja inte ens under hela veckan utan bara under ett par dagar har två olika blåmärken uppdagat sig på mina armar, först på höger, men det är nu borta. sen i morse upptäcker jag ett nytt på vänster arm och jag fattar inte vart de kommer ifrån... det är inte bara ömt utan men kan verkligen se blåmärket...

jag fattar inte vart de kommit ifrån för jag har verkligen inget minne från att jag gjort mig illa och det är lite svårt att göra sig illa på den delen utav armen som det sitter på... mitt på armen liksom och det andra satt strax innan armvecket på översidan...

jag funderar på om jag gör det själv då jag drömt en hel del den sista tiden och det har varit både vanliga och lite våldsammare, vilket inte alls är lite mig... men det händer väl ibland.. jag brukar bara drömma sådan som inte hänger ihop för 5-öre :) men nu drömmer jag mest sammanhängande saker. det värsta är dock att behöva drömma om jobbet och om hur jag försover mig, vilket stressar upp mig väldigt mycket varje morgon...

inte nog med drömmarna så vaknar jag mellan 6:30-7 för jag tycker någon är i ytterdörren men jag vet inte och har inte hört med mina rumskompisar då jag knappt träffat dem de sista dagarna...

men nu är de äntligen helg efter att ha spenderat 12 dagar i rad på jobbet :) men det har inte varit så jobbigt som jag trodde det skulle vara och denna vecka har varit väldigt lugn på ringnings delen måste jag säga...
dock har de gjort lite förändringar i teamen på jobbet och just nu vet jag inte vart jag tillhör då jag nämnde att jag inte ville byta för jag kände att anledningen till att jag hamnade i dem gruppen inte riktigt är min grej och hade tänkt prata med dem om det, men hann inte innan allt om nya grupper kom upp, så nu vet jag inte alls hur det blir då jag inte hört något än...
alla ska sitta i sina nya team men jag flyttade från den delen utav kontoret denna veckan och har inte flyttat tillbaka och ingen har bett mig än men får höra igen på måndag för nu ska jag inte tänka mer på de för nu är det HELG!!!!

och ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på NCIS Los Angeles och äta några ostbågar :) och sen hoppas på fint väder imon så jag kan ta min låååång promenad som kommer sluta på Lidl för lite handling och sen bussen hem då det lär bli massa grejer som inte står på listan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar