fredag 11 februari 2011

Idag är ingen vanlig dag

för det är min 25-ÅRSDAG! :)
Blev väckt strax efter 6 i morse utav min söta lill Ida som kom in med värsta frukosten på sängen och inte nog med det så hade hon fixat paket också! så gullig hon är :) va dock lite för trött för att äta allt men det är tanken som räknas och när jag kommer hem ska jag ge hennen en bamse kram som tack då hon va fortare än kvickt nere i sängen igen då hon inte alls är van att stiga upp så där tidigt :)
nu ska här snart göras prov på jobbet efter ytterligare en veckas utbildning, inget som är så kul att göra mend et har avrit skönt med ett litet avbrott från telefonen :) och det är ju alltid välkommet :)
men sen ikväll ska det firas :) har bjudit hem några från jobbet och så men vet inte alls om de kommer eller inte, men annars blir det Ida, Sofie och jag och då får vi dessto mer tårta och andra go saker :) ska dock inte bli så mycket utan bara lite tilltugg :)
men nu ska jag se vart alla andra är och förbereda mig för prov... :)

1 kommentar:

  1. JÄTTEGRATTIS PÅ DIN 25-ÅRS DAG, TÄNK ATT DU HAR BLIVIT SÅ STOR!!!!

    HOPPAS ATT DU FÅR EN TREVLIG DAG OCH ATT DU FÅR PAKET FRÅN SVERIGE OCKSÅ. JAG HAR INTE SKICKAT NÅGOT KORT FÖR VI NÅS JU HÄR PÅ WEBBEN...

    MÅNGA KRAMAR SYSTERYSTER!

    SvaraRadera