söndag 6 februari 2011

helgens konstaterande

funderade lite efter vad som skedde i helgen och jag har inga problem med att prata med främmande personer, varken på spanska eller engelska och när det gäller att flirta är ju det som en egen liten prövning men det funkar liksom och charmen är ju lite att båda parter gör så gått de kan på respektive språk, ja jag vet inte riktigt men jag gillar det där att det inte är lät utan man får jobba med att få fram det man vill :)

träffade en kille i helgen som bor i Sverige men han är inte svensk i grunden utan har bara bort där i ett år eller så, men i alla fall så pratade vi svenska men jag ville vid flera tillfällen prata både engelska och spanska.

detta gjorde att jag började fundera en hel del på man egentligen gör när man ska flirta eller ragga på svenska, det liksom ville inte infinna sig och efteråt kände jag mig väldigt konstig men det hela slutade bra i vilket fall och jag vänjer mig nog vid att prata svenska med en kille... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar