torsdag 18 februari 2010

tatueringar!

ja idag visste jag inte riktigt vad jag skulle göra medan jag satt här men så började jag kolla på lite tatueringar och först tänkte jag herre gud hur kan folk göra sådana saker men så bytte jag motiv och har nu hittat massa supersnygga tatueringar men nu vet jag inte vart jag vill ha dem...
ett stort dilemma för mig måste jag säga...

men det kommer bli svårt att välja så som vanligt blir det nog ett impuls val och än så länge har jag ju inte ångrat mig.. tycker verkligen om alla mina tatueringar.. :) självklart :)

man kanske borde ta och lägga in lite bilder på dem någon dag men ska nog ta nya bilder i så fall har inga på datorn just nu men så småningom kanske :) nu har jag ju i alla fall något att göra :) haha
ska nog ta bilderna ute i solen i alla fall för det blir bäst eller ja de man kan ta på allmän plats i alla fall :) haha
de andra få bli inne eller om jag hittar en gammal men bra bild :)

nu har jag lagt ner att hitta fler bilder det blir bara jobbigt då ju :)

men hittade några snygga :) men vet inte om det blir någon om dem än...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar