onsdag 17 februari 2010

här igen :)

blev inget gym idag har så fruktansvärt ont i mage och rygg idag :( avskyr denna tiden i månaden för den gör så ont och inget hjälper.. :( vill bara sova men man måste ju leba också och gå till jobbet... hoppas att tabletterna hjälper innan jobbet börjar...

hemma ligger sofie sjuk i någon magsjuka eller något och jag vill också vara hemma från jobbet.... :( men men nu ska jag vara duktig och jobba hela veckan och sen ska jag ha en lugn och fin helg med ett eller flera gym besök har jag tänkt för det blir inget gym imon heller för min del utan jag kommer ha min sedvanliga frukost på Bready :)

vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra mer på Internet... det är alltid så att när jag väl sitter här så kommer jag inte på vad jag ska göra men hemma eller på jobbet kommer jag på massor som man kan göra... så typiskt!!!

håller i alla fall på att lägga upp de sista bilderna från i fredags... facebook har ju inte direkt jobbat till min fördel men sakta men säkert så kommer de upp :) och det va ju inte lite bilder jag tog den dagen 363 för att vara närmare bestämd... och då fick jag inga gruppbilder på oss alla de snodde jag av en kompis :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar