måndag 22 februari 2010

reallity

japp då va man tillbaka till livet i barcelona och det är faktiskt ganska skönt måste jag säga :)
men det va även skönt med en kort och annorlunda semester :)
en massa nya och annorlunda intryck måste jag säga :)

undra hur många gånger jag kommer använda ordet annorlunda i detta inlägg :) hihi

kom hem igår kväll super stressad för jag trodde klockan va en timme mer än den egentligen va :) haha
tack Sofie som upplyste mig om detta :)
så det innebar att jag hann med en drink på sugar i alla fall och där träffade jag lite gamla bekanta :) så kul att träffa Moad igen va så länge sen sist...
men det blev inte så länge för först när jag kom va jag bara där för att som caroline va där och sen sprang jag till Fahd och lämnade lite grejer till honom och sen tillbaka för den där drinken :)
men den dracks väldigt fortmåste jag säga, haha
dessutom berättade jag om min resa i 120 km bara för att få med allt :)
men glömde säkert en del som vanligt

Fahds syster va jätte snäll och trevlig och alla andra jag träffade också för den delen :)
kände mig verkligen välkommen där trots att jag inte pratade varken arabiska eller franska... men det gick i alla fall :)

nä får ta och berätta lite mer vid ett senare tillfälle för nu håller datorn på att krångla igen :(
fattar inte vad det är som sker hela jävla tiden...
men men
dessutom ska batteriet dö snart ändå..
och orkar inte sitta här om den gör det och förlora allt så lika bra att lägga ner när man är på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar