tisdag 16 februari 2010

regn regn regn, vart tog våren vägen??

ja i sverige läser man att det bara snöar och snöar men här nere har vi en massa regn.. och det är verkligen iskallt då :( brrrr
fast vi har inte bara regn det kommer lite snöflingor då och då också... inte för att det är så speciellt kul men i alla fall nu vill jag ha vår...
någon sa att det skulle regna hela veckan men att det sen skulle blir varmt och jag hoppas verkligen det för jag pallar inte mer... igår när jag cyklade hem från jobbet blev min vinterjacka genomblöt... jag har ju inga regn kläder för jag hatar verkligen regn och när det väl regnar försöker jag hålla mig inomhus så mycket jag bara kan.. men man måste ju ta sig till jobbet... och just nu regnar det utanför fönstret där jag sitter och jag måste gå hem men vilken tur att jag har en galleria jag kan gå igenom :) underbart...
och det blir verkligen en cykel till jobbet idag jag tänker INTE gå...
visst man blir blöti vilket fall men man slipper det snabbare i alla fall... :)
ska ha keps och vantar på mig idag.. för någon mössa äger jag inte :(
slarvade bort den på fyllan och villan första vintern jag va här :)
kommer till och med ihåg datumet och allt som hände den kvällen :)
det va en underbart rolig kväll.... :)

nä nu ska jag bege mig hemåt för en bit mat innan jag få ta mig ut i kylan och regnet igen för att bege mig till jobbet...

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar