torsdag 25 februari 2010

dator problem!!!

ja min dator har inte riktigt lev det liv jag vill att den ska leva den sista tiden och igår krascha den totalt :(
men duktig som jag är så fixade jag den :)
men vi får se hur länge den håller nu då...
jag vet ju inte ens vad som va problemet men vissa saker kvarstår fortfarande men den är mycket bättre i alla fall så det är ju jätte bra...
det värsta va att jag tänkte i måndags att jag skulle bränna ut mina bilder men glömde det så jag fick verkligen panik igår när den la ner...
men jag fick ut dem sen och la även över lite filmer på den externa hårddisken :) så nu är jag lite lugnare :)

det värsta hade ju varit om jag inte fått igång den sen igår för då hade jag inte kunnat sova för sista tiden har jag kommit på att jag inte kan somna utan att ha något på på datorn.. måste se något avsnitt av någon serie men ser bara halva för sen somnar jag :)

nä nu ska jag göra klart det jag ska sen gå hem eller träffa Karin vet inte än men vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar