fredag 19 februari 2010

äventyr i helgen :)

ja då har allt blivit ändrat igen....
blev inte riktigt som jag tänkt mig men ändå...

det blir ingen lugn helg eller jo det blir det för jag ska på en snabb och kort weekend :)
by my self hihi

nä men jag har inte sagt något till de där hemma men känner att jag måste skriva av mig här och ingen av min familj läser ändå inte bloggen så vad kvittar det

så imon bitti åker JAG till Marocko och Marrakech :)
äntligen kommer jag dit :)

jag kommer komma hem söndag kväll så jag får i alla fall en och en halv dag där och jag ska ha en guide med mig som bor där men jag flyger helt själv men det känns mest spännande och jag ska ändå bara ha handbagage :)
så detta kommer gå helt underbart :)
jag ska ta en massa massa kort så just nu laddas batterierna till kameran och i natt ska mp3 och mobilen laddas också :)

asså jag trodde jag skulle vara mer nervös men jag tycker nog mest att det ska bli kul....

visst lite orolig men jag hoppas verkligen attFahds syster möter mig för annars är jag illa ute :) men men jag klarar mig nog :)

sen ska jag ju även äta en massa och kanske köpa lite souvenirer men vi får se :)
bilder och upplevelser är ju bättre än inget alls :)

nä nu får jag gå hem och packa och sova lite....
är verkligen trött och imon blir det ju ingen sovmorgon direkt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar