tisdag 9 februari 2010

för tillfället skriver jag inte så mycket här men haren massa som jag tänker på och skulle vilja skriva men det blir aldrig av... så typiskt mig.. jag börjar med en sak men slutför den inte... jag önskar att jag var mer organiserad och disciplinerad... men men man kan inte ändra på sig själv hela tiden folk måste ta en som man är och man måste även acceptera sig själv för den man är...
jag kan inte vara någon jag inte är bara för att andra vill eller en person jag skulle vilja vara fast det verkligen inte är jag... det fungerar bara inte så

som vanligt börjar jag skriva på men så kommer det något i vägen och jag slutar men ska verkligen börja skriva igen när vi har Internet hemma då allt blir lite lättare.. ja jag vet att jag skyyller på det men jag tror att det har lite med saken att göra i alla fall... nä nu ska jag ta och röra på mig och sen gå hem och sova.. ska nog kolla lite på Beverly hills... min älskade serie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar