tisdag 4 augusti 2009

Utekväll med många drinkar

det blev ett spännande slut på en riktigt trevlig kväll på mina favorit barer :)

det som skedde var att jag fick en spann med vatten över mig igen på samma gata som sist, min Sugar gata, Carrer de Rauric... haha grannarna gillar inte folka som står och pratar på gatan men det var ju inte ens sent bara typ halv ett eller så... men men jag bara skrek och sen skrattade jag åt det komiska i att det bara tog mig IGEN!!!...

innan vi gick från Sugar gick jag på toa för jag hade precis flirtat lite emd Abdul när han var inne i baren och pratade med Krizo och han stod kvar i baren när jag gick till toan... så jag bestämde mig för att om han var kvar där när jag gck från toan skulle jag säga hej då på mitt egna lilla sätt :)

självklart var han kvar så jag la min hand på hans höft och smekte vidare medans jag fick där ifrån.. tydligen fick jag en speciell blick från både honom och Krizo.. hahah jag vände mig lite snabbt om men jag hann inte riktigt se Abduls reaktion men jag hade gjort vad som helst för att få se hans reaktion.. men enligt Sandra som tydligen såg den så gillade han det... :)

lite tidigare på kvällen så tyckte jag att jag kände igen en mörk arm så jag fick med mig Sandra ut för jag ville inte gå själv och gissa vem det var om inte Fahd... bara så där så var han och hälsade på Abdul för att se hur han hade det och så var ju så klart jag där.. men det kändes lite konstigt i och med att båda mina boys var där men jag stannade kvar en stund ute och pratade med fahd men han var lite borta elelr så men jag bjöd med honom till Ryans en kväll denna vecka... så vi får se vad som sker... men det var lite spänt mellan oss alla när jag, Fahd och Abdul var utanför vi sa inte så mycket då men vad hade jag tänkt mig egentligen...

senare inne på Sugar så mjuknade Andul och jag fick till och med massage av honom lite snabbt... gud vad jag skulle vilja ha honom men jag vill ju ha Fahd också...

det jag tänkte mest på efter att jag träffade Fahd var att han inte såg min tatuering för det var ju det första Abdul såg när vi träffades efter att jag gjort den... men visst Fahd kan ju ha sett den bara det att han inte sa något om den men ändå.. fast jag fick ju ingen puss heller av honom.. men jag ska inte hänga läpp för det.. jag lever mitt liv som jag vill det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar