söndag 2 augusti 2009

Sandra is here :)

nu har hon äntligen kommit och vi har redan hunnit med en hel del :)

vi har fikat och varit på stranden och igår var vi även ute på min favorit bar Sugar, självklart skulle vi dit första kvällen :) men av någon konstig anledning blir Sandra alltid så trött när hon är och hälsar på mig så det blir tidiga kvällar men vi gör dagarna desto intensivare :)

igår var vi som sagt vid stranden eller rättare sagt på Sofies jobb, Princesa 23 :) och där drack vi Sex on the beach och åt både nacho och choklad brownie :) allt var självklart väldigt gott men jag märkte att det var lite för tidigt med alkohol för sen kom vi hem och tog oss en väl behövd siesta på 2½ timme :)

på vägen ner till stranden klagade Sandra på att det var för varmt och vi hann till och med att bränna oss... även om det enligt mig var dåligt väder :) haha

idag då så kom vi faktiskt iväg till Picasso museet som hon tjatat massor om ända sen hon missade det förra gången :) så nu är det av klarat... men gud så trött jag var i morse men jag fick frukosten framdukad i alla fall precis som när mamma och pappa var här :) det var skönt...

efter museet blev det en välbehövd fika på Cappuccino sen begav vi oss hem för att få på oss bikinin och sen bege oss till stranden...

men även idag har det var dåligt väder :) haha men det har faktiskt varit molningt så inte den hetta jag är van vid men behagligt men som vanligt har jag inte fått någon färg... ger snart upp att sola för i år... men mitt ansikt har blivit rött trots att jag smörjde in det med solskyddsfaktor 24... typiskt!!!

1 kommentar:

  1. Härligt!!
    Jag önskar jag va där med er tjejer!!!
    Besitosssssss

    SvaraRadera