torsdag 20 augusti 2009

Socks for her...

i tisdags började jag sälja strumpor istället för trosor :) visserligen hade vi något tekniskt fel den dagen så vi hade bara en dag med många olika diskussioner och det var riktigt kul och det kändes som om man kom varandra lite närmare...

men sen igår körde jag igång.. jag struntade i att samlyssna utan gick direkt in och körde vet ju hur det fungerar bara det att man säljer en annan vara... så för att vara första dagen igår så sålde jag 7 vilket jag tycker var bra gjort av mig själv, sålde ju inte mer på måndagen på evita men jag tycker ju att det är kul att diskutera lite mer kunderna så det kanske är därför de flyttade över mig till socks för att hjälpa upp deras resultat :)
fick i alla fall höra att de flyttade mig för att jag hade grymma resultat på evita.. jag tror ju inte att det är säljmessigt men de lyssnar ju på oss så så de vet nog bäst :)

men idag gick det mycket bättre måste jag säga :) sålde elit idag, 15 sälj.. visst älskade mamma hjälpte mig med det sista men det var ju bara för att jag skulle få 1,3 € per sälj istället för 0,8 € det blir nästan en skillnad på 8 € så det var värt det...

kändes kul att det gick så bra idag och man fick faktiskt mycket bra kritik från alla andra så det känns ju skönt men det ger en ju mycket press senare på att man måste sälja bra men jag vet att jag alltid gör mitt bästa och det kommer jag alltis göra..

men imon är en annan dag så då blir det nya tag och sen är det helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar