lördag 22 augusti 2009

Good night my blood sucking friends

nu blir det sängen med lite Akon eller fortsättningen av min film kanske...

är pigg men ändå inte.. skulle kunna vara uppe ett par timmar till men när jag väl lägger mig ner om typ 5 min så kommer jag somna på 5 röda... :) hihi
och det enda aom är säkert är att jag ska sova ut imon när jag äntligen har sov morgon :)
I just love the weekends :)

är inne i en period där jag inte riktigt vet vad vill längre, inte med livet utan nu är det tillbaka med mina känslor fast de är inte starka.. de är bara väldigt klara med vad det är jag vill med vem och vad... men samtidigt vill jag inte det jag känner men nu ska jag inte tänka på det för imon är en ny dag och nu ska jag sova och drömma för då kan allt hända.. även om jag verkligen kan få vad som att hända när som.. hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar