söndag 16 augusti 2009

Hey Lady!!!

att två flaskor vatten kan ställa till det så... det som från början var en oskyldig liten act...

det är nog bara jag som lyckas med en sådan här sak men hur kan man bara för att man ska köpa två ynka flaskor vatten stöta på TRE heta killar som jag känner på en och samma gång på samma ställe, visst de känner varandra men inte hade jag tänkt på att de kunde vara där just nu... jag visste ju att Abdul skulle vara där i och med att han jobbar på baren bredvid packisen men de andra två...?

I alla fall så såg jag ju Abdul först och en annan kille som jag tyckte såg ut som Fahd och sdet visade sig vara han också :) den första som ser mig är självklart Abdul som ler och säger "Hey lady".
sen hälsar vi och då lägger jag handen på Fahds svank och sen hälsar jag på honom :)
jag fick lite smått panik så jag gick direkt och köpte mitt vatten... :) haha

medan jag handlar komemr fahd och pratar med mig sen går han dit han nu skulle och jag går tillbaka mot Abdul men han strå med några brudar med barnvagnar... ingen aning om vilka de är men jag har sett dem ganska mycket på sista tiden... undrar som bara den vilka de är..

så jag vinkade bara hej då till honom men då fick jag ju se min heting, Brahim så då var jag ju tvungen att hälsa på honom också, lite förvånad när han pratade engelska men det har han väl lärt sig det sista året precis som jag som lärt mig mer spanska :)

som vanligt så flirtar Abdul med mig, han behöver inte säga något räcker med en enda blick.. haha såg Abdul lite tidigare idag också på Ramblan och då flirtade han med mig.. men det är bara kul och jag njuter lite av det eftersom det visar att han vill ha mig :) hihi

få väl försöka träffa bara Abdul imon men man vet aldrig.. har saknat att bara prata lite med honom men det kommer nog bli mer när det blir kyligare ute lika så att jag umgås mer med fahd nnär det är kyligare ute eftersom nu skulle det vara för varmt att ligga inne en hel helg och bara kolla film :) hihi

nu ska jag sova för imon är det jobb igen... men snart är det ju fredag igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar