lördag 8 augusti 2009

äntligen ensam

ja nu var man äntligen ensam fast jag saknar redan min lilla Sandra men det är skönt när allt blir som vanligt igen och man kan ro om sig själv...

just nu är här riktigt varmt så jag svettas hela tiden också och när jag vaknade i morse kunde jag knappt prata och hela dagen har jag haft ont i halsen men det känns mer nu... det gör ont när sväljer och så.. vet inte vad som skedde :( så det var nog tur att hon åkte hem nu trots allt..

undrar om man ska ta en dusch igen för det var prat om att vi skulle ut lite sen så det kanske är lika bra fast man kommer ju vara lika varm och svettig ändå.. men är nog lika bra att tvätta håret i alla fall och imon ska jag sova, sova och sova men vi får se om det blir i sängen elel på stranden beroende på om jag vaknar i tid eller ej för att följa med de andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar