fredag 12 mars 2010

jordgubbsdrinkar!!!

jag borde nog blivit bartender som jag alltid velat men tyckt att jag varit för klumpig för och det är jag nog om jag ska se ut så här men det går ju att ändra på.... :)

ikväll är det jordgubbsdrinkar igen.. tredje kvällen i rad :)
men vad gör det...
INGET!!!
för jag bor ju i Barcelona, hahah

igår blev det en ny drink...
det va bara några jordgubbar som överlevde natten så jag blandade i en apelsin och min hemliga ingrediens va så klart mynta och det va en helt underbar drink... så i sommar kommer jag leva på acapulco, rom och frukt och bär....
det kommer vara så nyttigt :)
speciellt när jordgubbarna är söta så man slipper tillsätta det extra sockret...

Caroline är i köket och fixar nacho till oss eftersom det är hennes sista kväll här i Barcelona :'(
så ska nog gå och hjälpa henne eller i alla fall hålla henne sällskap:)
och komma i party stämning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar