måndag 8 mars 2010

Det otroliga har hänt!!!

japp nu har det snöat i Barcelona och då menar jag inte bara några flingor utan verkligen vräkt ner och när jag gick hem från jobbet klockan 15 va det värsta stormen!!!

Detta är verkligen INTE okej alltså.. det är mars och det ska inte snöa i då och speciellt inte i Barcelona...

asså vet inte om jag ska fortsätta skriva mer negativa saker men det är verkligen hemskt det som sker just nu.....

tänk att jag i lördags låt och solade på min terrass och ser den ut så här...
(okej det vill inte funka så får lägga in bilder en annan dag :(

igår var annars en ganska bra kväll...
gick efter många om och men till Sugar med Caroline och som vanligt hade vi kul :)
A va ju där så klart :) hihi
och under ett tag satt han bredvid mig i baren och jag kunde verkligen känna hur hans värme alstrades genom mig... gud va jag har saknat det....
och han också för den delen...
men det roliga va att jag satt helt insjunken i en berättelse jag drog för Caroline och jag tror det handla de om just A men så få jag se i ögonvrån att han står bakom mig och ska precis hälsa på Caroline och jag bara "Oj då!"

jag blev bara så chockad att han va där och sen började jag skratta och kunde inte komma på vad det va jag pratade om och inte Caroline heller och jag har inte kommit på det än idag...
snacka om att bli skrämd så man tappar bort sig :)
men sen kunde jag inte sluta skratta för jag tyckte det va så komiskt :)

asså egentligen hände inget men det va bara så underbart att få vara nära honom och jag satt och försökte lyssna på deras samtal som så klart va på arabiska och jag fattade egentligen inget men tycker det är både vackert och intressant...:)

nä nu ska jag gå hem och mysa i min säng med en stor kopp varm choklad och en ostmacka :)
riktigt vinter mys i mina ögon :)
blir så klart en film eller två också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar