onsdag 17 mars 2010

här flyttas det :)

japp allt i vårt lilla extra rum måste få plats någon annanstans för vi ska få en inneboende nu för ett par veckor framåt :)
min kassa säger bara tack så mycket :)
det betyder ju att det blir mindre hyra att betala :)

medan jag satt här i min ensamhet hörde jag hur grabbarna plockade och hade sig i rummet och jag började ana vad som va på gång...
men efter duschen stod det klart...
han ska flytta in så nu är i stort sett hela rummet tomt...
mitt täcke och mina lakan är visserligen kvar men det ska jag nog ta hand om sen...

jag är hungrig men vet inte vad jag ska äta... :(
är inte sugen på någonting, men borde gå och handla men vet inte alls vad jag ska köpa....
dessutom har jag fått ont i mitt ena öra idag :(
och för ovanlighetens skull har jag ont i huvudet...
jag tror faktiskt att jag sover för mycket just nu... sover minst 10 timmar per natt och skulle göra vad som för att få sova ännu mer...
det finns ju inget bättre än att sova :)

ja vad ska man ta på sig för kläder idag då?? hmm
alltid detta problem och jag som inte har några kläder alls i min garderob :)
eller ja den är väl snarare överfull än tom...
:) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar