lördag 6 mars 2010

detta A

ja jag vet egentligen inte vad som skedde innan men jag blev så arg, inte ledsen utan verkligen arg på honom fast jag vet inte om han gjorde något fel...

enda sättet att ta reda på det är att gå och prata med honom sen när han jobbar men det vill jag inte.. men kanske går en sväng förbi när jag går hem här ifrån även om det blir en omväg.. men vi får se :) busig som jag är... haha

man kanske ska ta allt från början så man fattar vad det egentligen är jag babblar om.. fast det kanske inte hjälper men det är i alla fall värt ett försök :) hihi

gick på Ramblan ikväll med Sofie för att möta upp Caroline, men jag ville ju bara gå och kolla om mina pojkar va på där:) självklart vill jag göra det och där va de men ingen såg oss när vi gick förbi men det gjorde inget :)

sen ville jag faktiskt se dem uppträda när jag äntligen fanns på plats.. så Sofie gick in på HM och jag och Caroline smet över gatan och kollade.. första parkett :) helt underbart och jag kan fortfarande hela deras program :)
ja och dåå fick ju Hetingen :) Ibrahim syn på mig och hälsade och va glad och så.. men vad jag vet så såg inte Abdul mig eller så gjorde han det och hälsade inte... vilket gjorde mig lite sur... men om han inte såg mig kan han ju inte hälsa men jag tänkte inte stanna kvar så han skulle se mig så vi gick till HM för att vänta på Sofie... och när vi skulle gå såg hetingen det och vinkade adjö...

men vi gick inte in utan stod utanför så jag kunde spana :) busiga jag :)
och då såg jag A hälsa på någon ful spansk tjej... irriterad igen.. men så kom hela gänget och stannade kanske två meter från oss men han så mig fortfarande inte men de pratade på alla ändå... men så skulle de gå¨än en gång och då gick tränaren och Simo mot oss och fick syn på oss så de hälsade som vanligt... :) alltid lika trevligt :)

hetingen och Abdul va kvar på samma ställe trodde jag.. men när jag kollade såg jag bara hetingen som gjorde tecken åt mig att det va dags för en kram så jag gjorde samma sak mot honom så möttes vi halvvägs... :)

och när jag sen tittar mig runt så är Abdul helt borta.. som en jävla gubbe i lådan.... jag menar han sa inte ens hej och det kan inte vara så att han inte såg mig när alla andra såg mig...

jag vet att detta kanske låter lite väl barnsligt eller vad som men jag blir bara så irriterad och arg.. hur kan han inte se mig...
jag fattar det bara inte... gick och tjatade om detta för Sofie hela vägen hem och vi gick inte direkt hem stackars henne... men jag fattar det inte och hon tyckte inte att detta skulle förstöra min kväll och det har hon helt rätt i
och det kan kan ju faktiskt vara så att han inte såg mig helt enkelt...

men det får jag veta en annan dag helt enkel

men jag blir så lätt påverkad av honom, av allt han gör och inte gör mest tror jag...


Jag och Abdul, 3 mars 2010

Abdul, 3 mars 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar