onsdag 24 augusti 2011

sista dagen :(

da va sista dagen kommen och imon aker jag hem... men det ar for denna gang, lar nog komma tillbaka forr eller senare.. har dock fatt med mig i princip allt hem nu det som ar kvar ar alla mina filmer men Ida ville ha kvar dem sa det kan hon fa samt att jag har min alskade Arab-lampa har som jag inte alls vet hur jag ska fa med mig hem men det far jag klura pa tills nasta gang...

Idag har det blivit en massa gjort, jag har postat tva stora kartonger med saker, samt hunnit med att fika med tva olika helt underbara personer har nere.. J.J och Linda :) senare blir det en fika med Sofie och det va verkligen inte igar som vi fikade sa det ska bli jatte kul :)

ska aven se om inte hon kan hjalpa mig med en sak som jag forsokt med i flera manader nu men det fungerar inte, och det ar att avsluta mitt Vodafone abonnemang.. jag blev ju av med min mobil sista kvallen i Barcelona och Silvio ringde och sparrade det at mig och da fragade han hur jag skulle gora for att avsluta det och da fick jag ett nummer jag skulle kunna ringa fran sverige under dag tid till dem men nar jag forsoker ringa det numret sager de bara att numret inte har nagon abonnent.. men jag forstar det inte.. har aven testat har nere ochd et funkar inte sa ska se om sofie kan hjalpa mig da det kanske funkar om man ringer fran en annan Vodafone telefon.. men det verkar skumt... hon kan ju fa latsas vara jag :) har inte lust att betala fler manader till dem, dessutom ar det mer pengar an det skulle varit fran borjan... det ar over 35 euro!!! rena ranet da jag inte ens har numret langre och det borde de ju forsta da det ar sparrat... konstigt!!!

men jaja... nu ska jag gora mig klar for att ga sa far jag fylla i andra roliga saker i efterhand :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar