tisdag 21 februari 2012

Fortfarande Sverige

Ja här har det inte blivit någon vidare uppdatering om Barcelona men det kan ju bero på att jag inte varit där sedan sist... Så med andra ord är jag fortfarande kvar i Sverige och ärligt talat vet jag inte när jag kommer åka till Barcelona igen.. det är både på gott och ont... Älskar verkligen staden och allt jag hade där men i och med att alla och då menar jag alla som jag umgicks med har flyttat hem också eller till något annat ställe... så finns egentligen inte så mycket att hämta där längre... :( och det är verkligen synd :(

och ska man se till de som gjorde Barcelona till Barcelona så har mycket förändrats där också, Krizo som jobbade i baren på Sugar har dragit vidare och vart han tagit vägen vet jag inte :( och jag tror Julie också dragit, då de två var ett par i alla fall då...
mr A har jag ingen aning om då jag inte har någon kontakt med honom och jag vet inte ens om han finns kvar i stan eller om han dragit till Oslo med sin flickvän/fru med sitt barn om det nu är sant.. men han pratade mycket om Norge och Oslo och jag hörde på flera håll att han ev va gift och hade barn med den där Caroline... men men kommer nog alltid älska honom på ett eller annat sätt men det tåget har gått...
Sen har vi ju F och han har jag lite kontakt med och ibland känner jag mig hemsk som aldrig hör av mig då det alltid, ALLTID är han som ringer eller messar mig.. men så får det vara. Även om han och jag aldrig va det vi borde varit eller jag velat att vi skulle vara så kan jag sakna honom ibland, speciellt när jag saknar närhet... bara att han någon att krama eller som ger en en kyss när man träffas.. men man ska inte vara fast i det förflutna...

kommer nog åka dit en dag då jag egentligen har lite grejer kvar där nere men visst det är ju bara materiella ting och att jag egentligen inte vet vart de är eller om de är kvar men den dagen jag ska åka dit får jag ta reda på det... visserligen va en av sakerna min älskade arablampa men men man kan alltid skaffa en ny.. måste tänka så...

att jag ens började skriva idag va för att jag sitter hos mina föräldrar och är hundvakt när jag hittade gamla bilder på datorn som jag skickat hem genom åren för att de skulle se hur brun och vacker jag va... :) vilket fick mig att vilja spola tillbaka ca 3 -4 år och vara där nere igen och få leva om allt och kanske ändra på några saker... och vilka saker ska jag inte dra upp för då skulle listan blir LÅÅÅNG!!!!

Ha det bra till nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar