måndag 22 augusti 2011

Im back!!!

ja då va man tillbaka i barcelona, eller jag har varit tillbaka i några dagar nu och här är så fruktansvärt varmt så det är inte klokt men men det får gå... bara jag som hade dumma kläder med mig men men det löser sig... låg på stranden i lördags i bara några få timmar och lyckades bränna ryggen så det va ju inte så bra och det är inte så skönt att ha bh på sig just nu men men... imon bär det av till Sitges med Ida för en dag på stranden och för att se staden.. har aldrig varit där och alla säger att det är jätte vackert så vi får se... Har varit på Sugar två dagar och gud va skönt det va att komma tillbaka dit :) träffade Mr A och det va kul :) dock va det inte så många andra som jag känner där vilket va väldigt synd :(


mina fötter har fått va de tål så lär behöva mycket omvårdnad utav dem när jag kommer hem när jag nu ska hinna med det men men... så har lite små krämper som inte är så kul att ha när man är på semester emn finns inte så mycket jag kan göra åt de :(


Det va super kul att se min lilla älskling igen även om hon är lite reserverad mot mig men nu börjar det släppa :) ska gå och prata med veterinären idag så hoppas att allt är okej...


nu ska jag klä på mig lite snabbt ch följa med Ida till en tatuerare så hon kan beställa tid.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar