torsdag 9 juli 2009

Sugar Pepino Sugar

igår blev det lite utgång för min del till lite olika barer eller i alla fall två men det var kul... :)
blev lite blandat med folk också... var med ett gäng först på Sugar och Pepino men så hamnade jag åter på Sugar en sväng med de jag bor med innan det var dags att dra sig hemåt...

det har varit en jäkligt seg dag idag men nu ska jag och Karin och gå lite på stan... få se om vi hittar något men jag ska i alla fall köpa lite mat.. men vill helst sova tror jag... har ju varit uppe ett par timmar nu men det känns som om sängen är min bästa vän.. önskar dock bara att Fahd var här också men han sover och jag orkar inte gå hem till honom.. tycker så mycket om min säng :)

igår var det ganska kul och nu är ju Abdul hemma så det var typ första gången jag träffade honom sen han kom hem och i början var han ganska så off men ju längre kvällen gick desto mer pratade han med mig och innan jag gick första gången började han var normal... skönt för min del.. tycker verkligen inte om när vi båda är på samma ställe och han är sur... fan det värsta jag vet..

när jag kom tillbaka med grabbarna var han som en helt annan person då kramade och höll han på som bara den... jag förstår mig inte riktigt på honom men jag kan inte hjälpa hur jag känner för honom... det är inga eld och lågor direkt men jag bryr mig så grymt mycket om honom och vill inte förlora honom men vi borde verkligen komma på hur han och jag ska ha det...

jag tror att det ligger till så här att han fortfarande vill ha mig men han vet ju att jag har fahd och därför har han en annan tjej men ändå så måste han se om jag fortfarande "reagerar" på honom när han flirtaroch har sig... och självklart gör jag det men jag har slutat flirta med honom men jag måste alltid hålla koll på honom när jag är på Sugar men försöker att inte vara på norra delen av Ramblan allt för ofta :)

nä nu ska vi faktiskt ta och gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar