tisdag 10 november 2009

ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera här nu mera men det tycks alltid komma en massa i vägen, vet ej varför men så är det bara...

jobbet funkar bra och jag säljer i alla fall så jag får provis och det är ju viktigt för mig :)

fick ett litet nostalgi anfall och har nu lyssnat på lite Ronny och Ragge... något av det bästa som finns :) hihi

just nu är Abdul i marocco igen men han kommer hem om två veckor igen :) hem till lilla mig och Barcelona :)

jag va ute i lördags med Sofie och Lisa så vi va på Sugar och det va då han talade om det för mig så jag gick hem till honom på natten sen så vi fick umgås och prata lite det va länge sen sist :) han hade en ny tv, en gigantisk med en massa kanaler en del hade till och med engelskt tal :)
innan dess va jag med tjejerna på Opium för första gången sen jag flyttade hit och det va faktiskt väldigt kul så det blir nog fler gånger ska ni se :)

annars händer det nog inte så mycket här nere.. eller jo just det Caroline kommer på söndag vilket ska bli helt otroligt roligt :) vi ska ha så mycket kul :) och det blir en massa Sugar även om inte Abdul är här....

ja just det Fahd håller på att leta ny bostad så han bor lite hos mig just nu och det funkar bra men nu har hans mobil gått sönder så jag kan inte få tag på honom :( och han har min nyckel så han kommer självklart in och så men det är ju lite jobbigt för jag känner mig ganska låst :( men allt är nog snart som vanligt men det kommer dock kännas konstigt när han inte är här mer sen.. men men jag klarar mig som vanligt

något som jag kan irritera mig på ibland är att det känns som om folk tar mig för givet och bara ser en glad och positiv tjej men jag är så mycket mer... visst det är jätte bra att folk tycker att jag är positiv men det blir lite jobbigt när alla säger det hela tiden...
i lördags när jag va ute sa en kille till mig att jag ler/skrattar för mycket, men han skojade som tur va för han hade aldrig träffat någon som va så glad hela tiden :) och det va ju kul att höra, men när det gäller jobb tycker jag att det är en helt annan sak... så vill man ju bli tagen på allvar och inte bara vara den lilla extra mamman som hjälper alla med allt och som är glad och positiv jag vill göra mer nytta också...

men nog om min gnällighet gällande vad andra ser mig som huvudsaken är ju att det går bra och att jag är omtyckt :)

något som jag verkligen vill ha nu är jul.. vill börja göra lite jul mat och julgodis och pynta... de har börjat hänga upp julgirlangerna på gatorna och jul sakerna kommer så smått fram i butikerna :) så snart är den här :)

nu blir det sängen med lite musik från youtube med jul klassiker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar